Ya bende sürekli olmuyor ama bir anda basıyor ve ter boşalıyor benden.. ve insanlara soruyorum sizce de hava bi basmadı mı filan diyorum herkes yoo diyor ben o sırada ellerimle kendimi serinletmeye çalışıyorum huh huh diye.. 😂😂 menepoz böyle bir şey sanırım 😂😂