Semadml Bfduam ben geçen ay kimyasal geçirmiştim şuan yine hamileyim inşallah kucağıma sağlıkla almak nasip olur çok Korkuyorum 🥹 1 senedir deniyorduk bir boş gebeliğim oldu bir de kimyasal
Bfduam Semadml inş bu sefer sağ salim kucağına aldırsın Mevlam. Oyu düşün iyi olsun inş🤲 Yumurtlamadan sonra belirti başlamış mıydı?
Semadml Bfduam aminnnn 🙏 yok hayır bu sefer hiç hamile olabileceğimi düşünmedim doktorum illaki kan verdirdi bir şey varsa kan sulandırıcı iğneye başlamak için sonuca bile öylesine açıp baktım ve şok oldum inşallah isteyen herkese nasip etsin rabbim :)