Kizlar 5 gün önce muayaneye gittim doktor baktığı gibi boynuna bir tur kordon dolanmış dedi bende o şokla ağlamaya başladım hemen bebeğin ölçümlerini söyleyip renkli falan gostermeden kapattı nst çekilmeye git dönüşte tekrar bakalım bebeğe dedi nat güzel çıktı 2 hafta sonra gel dedi bende korkuyorum bebeğime biseg olur mu dedim olmaz dedi ama içimde korku oluştu herkes bişey söylüyo bu ikinci bebeğim şimdi kontrol günüm bitmeden tekrar gitmek istiyorum tekrar ucret vermemk için hemde çünkü hic bebegimi bana göstermedi ve çok ağrım vardi vajinamda enfeksiyon varmış verdigi antibiyotiklerde işe yaramadi hala ağrım ve idrar sıklığim devam ediyor sizce tekrar gitsem terslermi