Suhammeh adet kananalarım cok aşırı fazla gelıyodu ve spıral yüzünden dış gebelık gecırdım doktorum siz zannetmeyınkı spıral sizi koruyor aslında döllenme oluyo ama spıral sadece bebegın rahme ınmesını engelluyor ve kanamayla akıp ınıyo dedı ve senın bebegın döllenmiş ama spıral kanalları tıkamış ve bebek tüplerde kalmış rahme inememiş dedı o yüzden vıcdan azabı cektım ve hemen cıkarttırdım