Yaptır yada yaptırma demek takip eden doktorunuza kalsa daha iyi olur. Benim doktorum normalde önerdiğini söyledi. Ama öncesinde açlık ve tokluk şekerine bakıyor. İkisi normalse gerek görmüyor. Ama birinden biri sınırda yada sınıra yakın çıkarsa yaptırıyor.