Mrvugr34 bende orda doğum yapıcam kısmetse ama 3 ay sonra.Birkaç arkadaşım orda doğum yaptılar ve çok memnun kaldılar.Bir tanesi daha 3 ay oldu doğum yapalı ve arkadaşımın eşi çok evhamlıdır herşeyi beğenmez falan ama o bile dedi çok ilgiliydiler falan diye.ben o hastahaneye 15 yıldır gidiyorum Dahiliye doktorum orda.oğlumun çocuk doktoru orda.Ben memnunum hastahaneden de doktorlarındanda.