Ben de oraya kontrole gidiyorum. Doktorum Nurcan Hanım, Atilla Bey’in de namını duydum. 40+1 olduk biz. Cuma çatı muayenesi var, bakalım neler olacak, korku, heyecan ve merak içimde elele vermiş halay çekiyorlar. Kızım da onlara eşlik ediyor sanki hareketleriyle 😅