Ss1 Suan 19 haftalik hamileyim. Bu 2.bebegim. ilk bebeğimde (4 yil oldu)doğum ve doğumdan sonra olacak şekilde 3 doz yaptirdım. Suan ne zaman yaptirmaliyim
Gamzebzkrt01 Ss1 bence sağlık ocağına sorsan daha iyi onlae arıyor soruyor benim ilk gebelik 2 tane 1 ay arayla oldum 1.cok agrimisti kolum covid aşısı gibi 2. Okadar agrimadi
KayraVeAnnesi_06 Her gebelikte olunmuyor belli bir koruyuculuk süresi var , eğer iki gebelik arası çok değilse tekrar olmuyorsunuz