Aksakal1907 kartalda lütfü kırdar şehir hastanesi de doğum yaptım 17 gün önce inanılmaz memnun kaldım doktor devamlı gittiğin yoktu gebe 1 polikinik var sadece hangi doktor denk gelirse şahsen özel gibi ilgilendiler plates topuyla hareket ettirdiler sıcak duş aldırdılar nefes egzersizleri en iyiside sancimi çekerken yanına refakatçi alıyorlar doğum anında dışarıda bekliyor dogumhanenin çok iyidi