Sevdelinka Oda süslemesi nasıl oluyor ve fotoğraf çekimi nasıl oluyor yapan anneler yardımcı olabilir misiniz ?
Kenanizm18 Sevdelinka charlaa İnstagramda egepol etiketlerinde resimler var kızlar. Kapı süsü, kuvez ve anne ayak ucu süsü oluyor. Foto cekimi cd halinde veriyorlar. Bi dogumda bide ertesi gün hastaneden cıkmadan önce cekim oluyor :)
cerenmndv35 Sevdelinka oda süslemesinde kapıya canım oğlum canım kızım yazan bir süs asiyorlar.birde kuvezle annenin yatağının ayak kısmına fiyonk gbi bisi takıyorlar cnm.fotograf cekimide hem bebek doğarken ameliyathanede hemde ertesi gün anne baba ve bebekle yapıyorlar sora onu cd olarak sana teslim ediyorlar
Sevdelinka Kenanizm18 ekstra bizim yapacağımız birşey kalmıyor yani kaç poz çekiyorlar sadece bebek mi anne baba da mı çekiliyor ?teşekkürler
Sevdelinka Kenanizm18 onlar sanki özel organizatör tarafından yapılmış gibi geldi :) instagramdakiler
Kenanizm18 Sevdelinka ekstra bişi isteersn yapabilirsin canım balon vs. Bende daha dogum yapmadım ama bu sekilde :) pozları bilmiyorum. Anne bebek babada ertesi gün cekiliyor işte ☺️ Ayrıntılı bilgi icin acil girisinde sagda kızlar var iki bölmeli alanda oraya bi sorabilirsin odayıda görmek istersen yardımcı olurlar.
Kenanizm18 duru21 Doktorum ihsan atabay memnunum ☺️ muayene 81.5 Dogum oda süsleme, foto cekimi, epidural, anestezi ilk ay kontrolleri dahil 2.600 ( yılbasında zam gelecek diyorlar)
Mavi35 duru21 renkli ultrasonda orayi tavsiye etmiyorum 10 dakika bakti klasik benim.doktorumun soyledigi seyleri soyledi ince detaylı bilgi vermiyo tavsiye etmiyorum o konuda
duru21 duru21 duru21 muayene ücreti 80 liraydı renkli ultrasyona girmedim ben nst ye baglandım sadece
duru21 Kenanizm18 ben son ayimdayim ilk defa gidecem ve ultrasyon varmi renkli ultrasyon kusura bakmayın rahatsız ediyroum sizide
Kenanizm18 duru21 evet canım var normal muayenede yok ama doktora söylersen aşagı katta renkli görmen ve kilo vs bildirimi icin yollar beni cuma günü yolladı
Kenanizm18 duru21 detaylı icin veriliyor ama suan gittigimde ben sadece muayene ücreti verdim canım. Yollama sebebide 37 haftadayım bebegin kilosunu net ögrenmek icin yolladı dogum seklimi belirlemek icin
duru21 Kenanizm18 peki çok teşekkür ederim yarın sabah gitmeyi düşünüyorum umarım memnun kalırım gerçekten artık sıkıldım hastane hastane gezmekten devlet hastaneleri olmuyo mahvoldum 9 ay dir umarım yarın allahi n izniyle doğru karar vermiş olurum🤲