Gulayozden Kızlar merhaba 38+2 deyim bebeğim şuan hiç bi şekilde hareket etmiyor çikolata yiyorum ama fayda etmedi uyuyor desem gün içinde de hissetmiyorum artık bu durum başına gelen var mı normal mi aklıma kötü bisey getirmek istemiyorum ama korkuyorum da
can9129 Gulayozden çok normal canım bende 38+4 haftaliğım dün gün boyu hiç hissetmedim tatlı falan hersey denedim hiç tepki vermedi hastaneye gittim doktor karnıma bastıra bastıra hareket ettirdi yeri dar oluyormuş son haftalarda ondan fazla hareket edemiyorlarmiş
sudeyl16 Gulayozden canım bende 37+3üm dünden bugüne hiç hareket hissetmedim o kadar kafaya taktım ki sabaha kadar bekledim tık yok bugün gittim nstye bağladılar her şey normaldi hareket etti nst esnasında sanırım normal artık bu haftalarda
sevgul_96 Eğer 2 satir hissetmiyorsanız soğuk birşeyler için buzlu karnınızı oynatın biraz tatlı birşeyler iyi geliyormuş eğer yine hareket yoksa acile gidin bencede bir baksınlar. Umarım herşey yolundadır
AiseNurr Gulayozden Ufak hareketlerini bende pek hissetmiyorum ama eğer hicbir şekilde hareket yoksa bence bi hastaneye gidin ihmal etmeyin derim. En azindan içiniz rahat eder. Doktorum gün ıçindeki hareketlerinin önemli olduğunu söylemişti.
Seyma-Aslan00 Gulayozden doktora gidin Allah korusun bi baktırın iciniz rahatlasın yeri daraldığı için ve cok uyudugu icindir büyük ihtimalle ama yine de stres olmaktansa nstde bakın rahatlayın❤️
Umran__37 Gulayozden buyuj ohtimal skismistir basima gelmisti cunki doktor skstigi yerden biseyler yaparak hareketlendirmis bi acile gidin