RukiyeSefa 19 haftalık olduk bugün 3 gündür Felan çok fazla kasintim oluyor her yerimde ve sinek ısırığına benzer kabarcıklar var her yerimde böyle birşey başına gelen varmı neden olur
saglikciaanne RukiyeSefa hemen kadın doğum doktorunuza gidin gebelikte karaciğer enzimlerinin yükselmesine bağlı oluşabilen kaşıntılı bir rahatsızlık var Allah korusun ama olabilir
Adensmom8 RukiyeSefa gebelik kolestazı doğuma 1 hafta kala bende de çıktı yarın muhakkak doktora gidin