ilknuribrahimbelis Merhabalar şuan 29+5 olduk ama geçen hafta gittiğimizde 1400 gr 39 cm dedi doktor gelişimleriniz nasıl iyiyi midir doktorum pek bişey demedi kilosu azsa ne yemek lazım aldırmak için☺️
benguuusk ilknuribrahimbelis bence iyi 1660 demıştı doktor o zaman şimdi 37 haftalığız Muz, kaşar, süt, ceviz, badem, fındık, sebzeler, kilo aldırıyor
ilknuribrahimbelis benguuusk teşekkür ederim canım bana az gibi geldi o yüzden sorayım dedim şuan kaç kilo bebeğin😊
benguuusk ilknuribrahimbelis 36+5de gittim kontrolle 3360 demıştı Yeni 37 haftalık oldu iri bebek önden gidiyor biraz
elifffyildiz1 Benimki de 30+6 1580 gr 43 cm di 2 gün önce doktor kontrolüm vardı. Bana gayet iyi demişti sizinki harika
izobellaaa-_- Bende 28+0 da 1300, 32+0 da 2 kilo dedi yarın yine gideceğim 34 oldum bir haftadır sabahları muz süt pekmez ezü ve avokado püre haline getirip yemeğe başladım bakalım fark edecek mi 🥹😀
benguuusk ilknuribrahimbelis siznikide kilo alır son haftalarda çok alıyorlar sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏