Sinemsisss esma2197- bizimde sonn 7 aynı duyguları yaşıyoruz vallahi artık doğsun istiyorumm kanalda ama hala tık yok denemediğim şey kalmadı sabırsızlık hat safhada😅
Obirgebe esma2197- ben sizden biraz fazlayım tek sayılara daha düşmedik 13 bizim bi an önce bitseydi artk
Sinemsisss esma2197- 34. Haftadan beri her hafta giriyorum nstye ama sancı falan çıkmadı hiç 39+0 im salı günü yine gireceğim ama çıkacağını sanmıyorum son güne kadar bekletecek bnce sancı açılma yok çünkü 🥲
Havva34 Son 5 diyor fakat oğlanın gelesi yok gibi bilemedik ne yapacağımızı geçen hafta cuma gittik kontrole normal doğum pozisyonunda diyo açıklık yok diyo belimde sırtımda ağrı var başka da bişey yok 36.37 haftalarda çok fazla ağrım vardı ama şimdi hiç
esma2197- Havva34 aynen benimde o haftalarda çok ağrım vardı şim hafif hafi bazen oluyor açılmada 1 cm falandı 1 hafta önce devlet hastanesi 41 kadar bekliyoruz dedi özele kalsa suni sancıyla 2 hafta önce doğurtacaktı sancılarım çıkınca öyle demişti her Dinar gittiğimde sancı çıkıyor ama ne gelen var ne giden
Havva34 esma2197- bende ne açılma var ne sancı bel sırt ve kaburga ağrısı var o kadar vakti geçmeden kendisi doğar gelir inşallah