momofGokboru Kızlar 25 gün önce sezeryan oldum genital bölge temizligini nasıl yapıyorsunuz ben normalde jilet kullanıyordum ama şuan biraz tedirginim zarar verir miyim diye ve ne zaman yapmaya başladınız acaba
2bebe1gebe momofGokboru valla ben 13 gün önce oldum sezaryanı 2 gün önce duşa girdim su geçirmez bant kullanmayı bırakmıştım girmişken hemen alayım bari dedim😂ameliyat yerini fazla almadım o kısma yanaşmadım direk sadece jiletle bişey sürmeden suyuda o kısma fazla tutmadan aldım suyu tutmama sbebim dikişlerim fazla suya maruz kalmasın diye😂
Gamzer momofGokboru Eğer dikişlerinde ağrı acı yoksa al canım. Dustan sonra dikislerini guzelce kurula batikonla pansuman yap. Ama dikişlerin de acı varsa biraz daha bekle öyle yap. Ben 37 günlük falandim aldığımda dikişlerin olduğu yere pek dokunmamistim iltihap falan olur diye😊
momofGokboru 2bebe1gebe yani dikiş bölgesine jilet sürmek bi zarar vermedi benim piskolojik olarak sanki dokunursam yırtınacak gibi geliyor oysa ki dışardan dikisim yok görünmüyor bile 😀
momofGokboru Gamzer şöyle ki gizli dikiş yapıldı dışardan bisey belli etmiyor çok şükür agrım sizim yok ama piskolojik olarak dokunursam kan revan içinde kalırmışım gibi hissediyorum 😀
Zeynep00_ momofGokboru aynı benn 😅 dışardan dikişler görünmüyor zaten ama hala uyuşuk sizinde uyuşuk mu dikiş yeri ?
2bebe1gebe momofGokboru dikiş bölgeme girmedim hiç ufacık bi ara verip ordan gerisini aldım cesaret edemem dikiş kısmını almayı😂
momofGokboru Gamzer nasıl bir islem yaptılar inanın bende bilmiyorum ormal dogumdan bi anda sezeryana alindim dışardan görünür zannediyordum da ama hiç belli olmuyor daha yeni fark ettim dikislerin gorunmedigini 😀
momofGokboru Zeynep00_ hayır hastanede epiduralin etkisi geçince hissetmeye başladım ben bi agrım sizim olmadı ama uyuşuk da değildi