leona98 Ağzından bal damlıyor valla 😂 zaten gerekli durumlarda mecbur yapılıyor sezeryan. Bence isteğe bağlı da yapılabilir. Evet sezeryan bir ameliyat ve sonrasında ağrın olur elbet ama normal doğumda da ağrın oluyor. Kesi dikiş olmadan normal doğuran sayısı çok çok az yani ay ben normal doğurdum sonraki gün ayağa kalktım diyor bazıları da sezeryan doğuran da sonraki gün kalkabilir. Annem 3 normal doğum yapmış. İlkinde 20 gün kalkamamış yerinden yani tuvalete bile gidememiş resmen ama diğer doğumlarından birinde 3-4 gün sonra birinde de bir hafta sonra kalkmış. Arkadaşım geçenlerde sezeryan oldu ve 3. gün ev süpürdü. Kişiye göre de değişir. Herkes istediği gibi doğursun ay 😂 ben de ısrarla normal doğurmak isteyenleri anlamıyorum 🤷🏻♀️ Misal 40 haftayı geçmiş, doktoru sezeryan diyor ama ısrarla evine dönüp sancı bekliyor. E sonra normal doğuruyor ama bir sürü dikişi oluyor. Doğum anında da riskleri fazla oluyor. Neden çocuğunu riske atasın ki yani doktor ne diyorsa onu yapacaksın 😬 ha bazı doktorlar normal ile uğraşmamak için sezeryan diyor, lafım onun dışındakilere 😂