suhedacapraz 35-36. Haftadan itibaren vajinada baskı hissi var. Sanki kopup düşecek gibi şu an 37. haftaya girdik. Aşırı zorlanıyor aynı durumu yaşayan gebeler var mı acaba ?
Mebrure suhedacapraz 36+6 haftalıgiz ara ara bende hissediyorum acsip bir baski ter ve nabzjz yüksekliği yaşıyorum,2 3 dk surup geçiyor:) bazen tuvalet ihtiyacım olunca da oluyor arkadasin yeri daraldığı için sanırım rahatsiz oluyor😃
Tontikinannesi suhedacapraz Sağ salim kucağınıza alın inşallah.Bu haftalarda çok normal.Bu ağrılara en iyi gelecek şey hafif egzersizler ve her gün düzenli yürüyüş.İlk gebeliğimde aynısını yaşadım.egzersiz ve yürüyüşten sonra o ağrılardan eser kalmadı 🥰
gyalinn suhedacapraz evett bir de bel ağrısı ekleniyor buna bikaç gündür. Yatarken bile sol bacağımı hareket ettirince belime bıçak saplanıyor🤦🏼♀️
1-2-3-4 suhedacapraz Aynen bende de vajinada sanki bıçakla kesiyolarmis gibi hissediyorum yoruyemiyorum 38 haflagiz hala devam ediyo
bademomm suhedacapraz bendede malesef 🥲 35. Haftamdayım sabah yataktan kalkarken başlıyor yürüyemıyorum bile agrıdan