Kagan_pasa2 nermin585 34+3um daha şimdi gecti. Bebegim sanirim pozisyon degistrdi hareket ettikce agriyordu bugün. Yeni yeni geciyor suan
PnarSazakBulut nermin585 canım benim de vardı dün hastaneye yatışım yapıldı meğer ağrı eşiğim yüksekmiş ve 5 dakikaya bir Doğum sancısı çekiyomuşum ihmal alma artık sancılar başlamış oluyo
Ygmr0334 nermin585 37.haftadayim bu yalancı kasılmalar dışında bi tik yok maalesef aynısını yaşıyorum ki ben adet sancıma dayanamazdım buna sabir ediyorum hadi en güçlüsü gelsin artık diye ....
BraAkayBulut nermin585 ara ara bana da oluyor canım ya neden acaba 35+6 gün olduk bugün bende tedirginim
nermin585 Kagan_pasa2 çok zor gerçekten bende de oldu karı ağrısı hatta göbeğime dokunamıyordum bebek hareket ettikçe ağrıyordu şimdi de işte sancılanıyorum inşallah erken doğum olmaz korkuyorum
PnarSazakBulut Ygmr0334 canım Doğum yapmadım sadece düzenli giren sancılarım başlamış doğumu işaret eden nişan Doğumdan önce gelen sıvıdır
nilly Ben de tedirginim ara sıra az az adet ağrısı gibi bişey oluyo. 35. Haftadayım. Bi de belim ağrıyo bikac gündür.