hilall_17 39+0 olduk oğluşum gelmiyor 2 3 cm açılma vardı doğum kanalında baş asaydi Cuma günü kontorol var 39+5de eğer gelmezse suni sancı istesem verirler mi acaba Normal doğum icin
Mineztrk hilall_17 kuzu ben 39+6 oldum hala gelen giden yok sende yine açıklık var bnde oda yok galiba bnm doktorum 41 e kadar beklicez dedi
hilall_17 Beybiannesi sıcak çok zorlaniyorum artık enson 3450,ydi kgsi Ben zaten 61kg ile hamile kaldım 65oldum bacaklarım artık kaldırmıyor beni o yüzden istiyorum korkuyorum da 🙁
Beybiannesi hilall_17 bebişimin suyu azalmış kilo almamis o yüzden 4 buçukta sezeryana alıncam geliyor kızım 🙏 dua edin bolcaaa😍
hilall_17 Beybiannesi hayırlısıyla Allah kucağına almayı nasip eder inşallah sizmi istediniz sezeryan kaç haftaliktiniz
Beybiannesi hilall_17 39+2 haftalıktı canım. Suyu azalmış 2 haftada kilo alımı azalmış eşi beslemeyi tamamen bırakır dedi doktor kanalada girmedigi için mecbur Sezeryan oldu. Kanala girmiş olsa suni sancı isticektim ama maalesef böylesi nasipmis. Kavuştuk 2. Günümüz artık ☺️