Ay kızlar ikinci hamileliğim şu an 26+5 günlük olduk. Bebeğimin hareketlerini bildiğiniz vajinam da hissediyorum hatta 2 gün önce doktora gitmiştim doktora dedim ki hocam afedersiniz elimi atsam çekip çıkaracağım gibi 🤣🤣🤣 ben öyle diyince hemen ultrasona geç dedi muayene etti ki çok şükür sıkıntılı bir durum yokmuş sadece bebeğin aşağıda o yüzden oraya baskı yapıyor dedi 🙈 aranızda var mı böyle olan ya ilk gebeliğimde asla böyle bir şey hissetmedim çok şaşırıyorum her hamilelik gerçekten çok farklı ilerliyormuş ya 😂 mesela bi anda aşırı baskı yapıyor ve o an yürüyemiyorum bile lavaboya koşuyorum gittim gittim gitmedim altıma kaçıracağım o derece 😃