Evet ben yaşıyorum 37+5 teyim ve bu rahatsızlık yüzünden 38. Haftamda doğuma gireceğim. Ursavtive diye ilaç verdi safra kesesini düzenleyip, kaşıntıları geçirsin diye ancak bende pek işe yaramadı. Doğumu bekliyorum🙏🏻 Doğumla birlikte bu rahatsızlık son buluyormuş