Ormanmeyvelii Ormanmeyvelii aaaa çok şaşırdım ve çok sevindimmmm 😍😍🥹 Sağlıkla büyüt canım. Doğum hikayeni yaz mutlakaaaa🥲
benguuusk aylinpalaa aa doğurdunuz mu suyunuz mu geldi nasıl anladınız belirti neydi Allah analı babalı büyütsün
aylinpalaa benguuusk evet suyum geldi tam 38+0da sancım çıkmadı açılmam olmadı suni sancı yedim yine olmadı 14 saatte o yüzden spinal sezaryen oldum 🙂
aylinpalaa benguuusk önce ıslaklık hissettim ayağa kalktığımda ise bacaklarımdan sızmaya başladı. Kokusuz, şeffaftı. Doğumda bir şey hissetmedim sadece çekiştirmeleri hissettim. İlk ayağa kalkışımda gayet iyi geçti şükür🙏🏼