Sansmelegi12 39 Haftama girdim ama ne gelen tyok ne açılma varmış neden aşağı inmek doktor öyle dedi devlete gidiyorum pek ilgilenmiyor ama napmam laizm artık çok zor hersey halla kendi işimi kendim yapıyorum temizlik yemek yatmıyorum ama aşırı yoruluyorum
Minnacksevdack Sansmelegi12 bizimkide 39 haftada. Aynı durumdayız. Gelmek istemiyor, pozisyon değiştirmemiş. Yürüyüş yapıyorum , merdiven inip çıkıyorum. Hareketsiz kalmamaya çalışıyorum ama yok 🤷🏻♀️
sliya30 Sansmelegi12 RABBİM onun gününü yazmış merak etme sağlıkla gelsin benimki 39+6 da gelmişti bakalım bu ikinci yumurcak ne sanan gelecek 🙈