sliya30 Canım gördüğüm kadarıyla hareket etmiş ama bence bidaha ne olursa olsun bebeğini riske atacak bir hareket yapma Allah korusun bi iş için yengem bebeğini kaybetti yükseğe uzanmış bebek emzikten öi ne düşmüş yani gerçekten değmez 😔 biz kadınlar duramıyoruz biliyorum ama yinede bebeğimiz için bazı şeyleri ertelememiz lazım , iş yapmayı abartmak gibi 🙏🏻