Bnmv-1 benimki yanları kökünden kesip çekmişti sonra dikiş atmıştı et ile tırnağa çok zordu ama çok şükür tekrarlamadı kızıma hamileyken oldu doğumdan sonra her adim attığımda kanardı hep dikkat ederdim kesemezdim acısından iltihap vs oluyordu mecbur 6 ay dayanmam gerekiyordu kızım için sonra ameliyat oldum her iki ayak başparmagindan toplam 20 dikiş vardı baya çektim yaa
Allah şifa versin size de çok geçmiş olsun