aysucbk aylinnntrhn ben de çektim bir haftanın sonunda da ara ara tekrarlıyor malesef ben iğne yaptırıyordum o şekilde günlük hayatıma devam edebiliyordum yoksa çok zorlanıyordum
hepoyleolurzaten aylinnntrhn 1 hafta içinde geçiyor. Sadece kendinizi çok fazla kısıtlamayın, yürüyüş yapın, bol bol su için 🤗 Benim 3.günümden sonra hafiflemeye başlamıştı, kendimi zorlamadan bir çok işimi halletmiştim. Sizede çok geçmiş olsun 🥰
Tugcece aylinnntrhn bende 3 günden sonra her şey normale dönmeye başlamıştı☺️oturma kalkma 6 günden sonra sanki doğum yapmamış gibi de rahat olmuştım. Geçmiş olsun 💐
minomino aylinnntrhn şuan aynı acılar içindeyim asla geçmiyo😩 kabus gibi bi şey ya 3. Günüm bitmek üzere sanki daha da artıyo yatması ayrı kalkması ayrı dert
minomino aylinnntrhn bu arada diğer postunuza baktım benim de bebeğim küvezde ve bugün solunuma ihtiyacı kalmadıgı icin burnundaki destegi cıkarmıslar oraları hep kızarık 😩
aylinnntrhn minomino ya inanmıyorum aynı şeyleri yasıyoruz 😔😔canım cok gecmis olsun ama demekki oluyormus böyle o kızarıklık icin de sana bisey dediler mi
minomino aylinnntrhn yok demediler doktorla her an görüsemiyoruz görüs günleri var salı günü soracagız 🥺 evett hastanedeyken ağrı kesicilerden heralde daha az hissediyo insan eve gelince hareket etmek zulüm oldu
Bora5832 aylinnntrhn öyle diylenleri hiç anlamıyorum ben de 1 haftada anca toparlandım acimamasi mümkün değil zaten yatmasi kalkması tuvalete gitmesi bunlar hep işkence.Ben bir hafta zırıl zırıl ağladım
Esrasya aylinnntrhn hiç öyle yasayamadım. Nasıl normal hayatlarına dönüyolar onada inanmıyorum hepimiz aynı ameliyatı olduk. 1 ay süründüm acıdan iş göremedim millet 2. Gün ayakta .
aylinnntrhn Bora5832 valla sütümün kesilmesinden bu kadar korkmasam ben de acıdan aglardım herhalde sadece süt icin kendimi durdurabiliyorum 😭acıdan kıvranıyorum
aylinnntrhn hepoyleolurzaten çok teşekkür ederim umarım hemencik biter bu acılar yanmalar 🥹uyku uyuyamıyorum
minomino aylinnntrhn amiin inşallah siz de beni haberdar edin🤍 bu arada lazer dikiş mi olmuştunuz? Bana yapıştırdıkları su geçirmez bandın kenarlarındaki jelatin hassasiyet yapmış dün doktorum onu cıkardı o kısım cok yanıyo benim. O bölgeye soguk kompres yapınca iyi geliyo yanma geçiyo kızarıklar icin de cinko krem verdi aklınızda bulunsun🥰
aylinnntrhn Deletedmom_33 dikiş yerim ayağa kalkınca ağırmıyor sadece yanıyor benim de ama cayır cayır 🙁
Hunilininbirii 1 haftada baya azaldı bugün 11. günüm eski halime döndüm diyebilirim sadece öksürürken acıyo o kadar. Doktorunuz ağrı kesici vermedi mi?
aylinnntrhn Hunilininbirii verdi kullanıyorum bugün 3. günüm sadece daha ne kadar sürer diye merak ediyorum cok acıyo cünkü😟 ortalama herkeste 1 haftada toparlıyor sanırım
gizbirhil aylinnntrhn ne zaman geçti yanmanız ben3. Gündeyim ve sol kısmı müthiş yanıyor yürürken mahvoluyorum
Hunilininbirii aylinnntrhn acıması çok normal kuşum 1 haftaya kadar yatamıyodum bile acıdan hele öksürüp hapşurmak çok kötüydü. Sürekli hareket etmeye çalış 1 haftaya toparlarsın ben şuan hiç sezaryen olmamış gibiyim