Ben varim . 4.gebeligim 1.si dis gebelikti igne yaptilar. 2.si oglum oldu saglikli onda 20 li haftalarda yaptilar zaten kan grubu da ayniymis. 3. Dis gebelik onda da onlem icin yaptilar. Suan 10 haftalik hamileym ama doktora gidince sorucam. Ilk gebelikte birsey olmuyor ama sobraki gebeliklerde anne kani bebek kani ile karisirsa sorun. Si, kac haftaliksnz doktorunuz ne dedi