Evremada Merhabalar hayatimda ilk defa elimi ari soktu o kadar cok acidi ki suya soktuk buz koyduk dr uma mesaj attim bebege zarar vermez ama sen krem kullanabilirsin dedi evimiz hastaneye ve eczaneye uzak.5_6saat oldu sokali ama agrisi cok artti ve elimin yarisina yayildi onereceginiz birseyler var mi ?basina gelen?
Maviss35 Evremada canım benimde ısırmıştı arı ayağımdan köydeyken 4 aylık hamileydim ama kendiliğinden geçti ertesi gün küçücük bişeydi zaten sarımsağı duymuştum sarımsağı ez ısırdığı yere bağla bi dene istersen
nilly Feslegen ezip suyunu sur feslegen ile ovala. Gumus biseyler bastir ustune bi sure o da iyi gelir. Ilk sokmada alerjisi olanlar belli olmazmış. Ikıncı sokmada alerjiler ortaya çıkarmış diye okumuştum.
Evremada Hanim78 ilk basta siyah birşey vardi o telaşla suya tuttum.Sonra baktim yok icine girmis olabilir mi?
Mumu Evremada icine girmez canim ignesi yaa elinizin ustunde olurdu ya düşmüştür. siz elinize cok dokunmayin sisi yayılır kasidikca felan. yajinizdakilerde mi bilmiyordu basta domates soğan surseydiniz bu ne sis ne agri kalırdı
Mumu Evremada eger alerji veya zehirlenme olsaydi simdiye kadar coktan sizde etkisi olurdu. rahat olun cok elinizi kullanmayin allahin izniyle birsey olmaz gecmis olsun iyi geceler
Yesimm3 Merhabalar benide salı günü elimi arı soktu 33 haftalık hamileyim ve çok ağrıdı uyustu koluma kadar 3 yaşında oğlum var komşumuz hemen oğlun eline idrarını yapsın dedi biraz size kötü gelebilir ama o an açıdan yaptırdık ve anında ne ağrı kaldı ne şişlik nede uyuşukluk hemen dindi ağrısı öyle şeylere inanmazdim ama gerçekten faydasını gördüm. 😊 İyiki oğlum varmış başkasına istemezdim tabi idrarını yapmasını 😊😊
Evremada Yesimm3 oyle bir imkanim olmadi😕😊gecmis olsun size de benim geceye gore agrisi azaldi ama daha da sisti ve kasiniyor