Yaren0524 Adetimden 2 gün önce test yaptım pozitif çıktı yanlıştır diye iki kere daha yaptım ve yine pozitif çıktı kan verdiğimde ise negatif çıktı neden olabilir. Reglimde 4 gün gecikti. Başına gelen varsa yardımcı olabilir mi rica etsem?
Melisseref Yaren0524 benim aynen öyle oldu şuan 5inci ayı bitirdim🤭 sanırım çok erkendi o yüzden kanda çıkmadı aslında ilk kanda çıkqr diyolar ama bende 10 tane idrar testi yapmıştım hep silik çizgi çıkmıştı 2 3 hafta sonra yaptığımda net çıktı ve artık kanda da belliydi.İstersen biraz daha bekle eğer çıkarsa şimdiden hayırlı olsun😍
Tekininannesi Yaren0524 bende ayni durumu yaşayıp doktoruma sormuştum bazen idrarda protein fazla olurmuş o zman pozitif çıkarmış test kanda çıkmadığı sürece gebelik yok demektir dedi
Bilgekpn Kan testi net sonuç gösterir ama bir aksilik söz konusu sanırım bence kan testini tekrarlamalısın