egeninincisii katılıyorum bak bunu yazmayı unutmuşum. bebeğim hep memede kalmak istiyyodu,sürekli emiyodu sürekli emdikçe gazı oluyodu,gazı olduğu içinde hep ağlıyodu. en son emzik tutturduk o da rahatladı bende cok sükür gaz problemimiz azaldı,uykuya geçişlerimiz daha kısa sürdü. bide yarım kundak yapılmalı bence