zeynepdiner kızlar doktorum bana balık hapı mahmezyum ve demir ilacını aynı anda kullanıyorm kafam com karıstı fazla diye aranızda bu tür takviyeleri alan varmı
Sydgrdl zeynepdiner canim bende hepsini kullanıyorum ayrıca bide gebelik guatiri var bende onun içind e ayrı bi hap kullanıyorum yani günde 4 tane hap içiyorum ayrıca gaviscon iciyorum
Pinaryyim zeynepdiner bnde günlük gündüz üç ilaç gece iki ilaç içiyorm bazen banada fazla gibi gliyo ama içiyorm yinede🤗
zeynepdiner Sydgrdl bende de troid var sabah ac karınla onu içiyırm mide yanması için surupta içiyorm iyi o zaman sorun yokmus☺
Haticeyildiz zeynepdiner 1 tane sabah ac karna 2 tane kahvaltidan sonra 2 tane aksam yemekten sonra idare ediyorum oyle 😀😀 ama gercekten zor oluyo
zeynepdiner Haticeyildiz bende cok fazla kullanınca acaba demiştim ama demekki bütün hamilelerin alması gerekiyormıs☺
Clover zeynepdiner ben hamileler icin ozel vitamin omega 3ve yetmedigi icin ekstra magnesium ve calsium aliyorum...
Clover zeynepdiner ben yurtdisinda yasiyorum. Ben eve donmeden once turkiyedeki doktorum ilk kontrolu yaptiktan sonra hangi hafta ne kullanmam gerektiginin ciZelgeaini verdi. Ben de onun soylediklerine uydum.suan 30 haftaligim.2hafta ince burda test yaptirdim herseyim normal degerlerdeydi. Doktorun verdikleri ilac degil bunlar ek vitamin ve mineral takviyeleri.senin bunu yiyeceklerdeb alamayacagin goz onunde bulundurularak veriliyor..mesela bir hamilenin almasi gereken magneZyum miktari gunde 350 mg mis.bunu almaniz icin yanlis hatirlamiyorsam 2 kg yakin ceviz yemeniz gerek. Bunu yapamayacaginiza gore doktorunuzu dinleyin. Omega mesela bebegin goz ve beyin gelisimi icin cok onemli..
Elif4334 zeynepdiner bende seninkilerin aynısını kullandım bi dönem şu an daha fazlasını kullanıyorum 4 tane vitamin alıyorum yarım saat ya da 1 saat aralıklarla falan yutuyorum hiçbir sorun çıkmıyor 😊
Gulnur Elif4334 vitamin ilaclari her zaman vcudu kudurtur benim hanile kalmadan once cikdim kuruydu ne zaman bu ilaclara basladim su gibi yaglaniyo
humaninannesi61 Ben de Devit3 , b12 , decavit , gnoferon kullandım. Hangisini yiyeceğimi şaşırıyordum ya 🤦🏼♀️ şimdi çok şükür bütün değerlerim normale döndü. Sadece gnoferon kullanıyorum👍🏻
humaninannesi61 zeynepdiner Evet düzgün kullanım ve beslenim sonunda gerek kalmıyor 😌 Kan hapı kullanıyorum şimdi sadece. O da doğumdan sonra da gerekli olacakmış. Malum çok kan kaybedeceğimiz için🤦🏼♀️