Merhaba kızlar, devlet hastanelerinde özel bir sebep olmadığı sürece direkt sezeryan yapmıyorlar bildiğim kadarıyla. Ankara şehir de doğum yapacağım 40+1 oldum. Sancı, açılma belirti filan yok. İlla suni sancı ile normal doğumu mu denerler, ben istesem direkt sezeryan olmaz mı? Bilgisi tecrübesi olan cevap yazarsa sevinirim :)