Merhaba kızlar,
Evet doğumumu bende gerçeklestirdim sonunda. İnanilmaz mukemmel bir duyguymus. Bakıp bakıp doyamadığınız, iliklerinize kadar sokmak istediğiniz, herseyiyle bambaska bir duygu bu.
Daha once buraya yazdığımı hatırlıyorum. 31. Haftada erken doğum riskim vardi, ilaclar evde istiharatlar derken 38. Haftaya kadar ulaştım. Tabi sezeryan günü 25.08 olarak planlamıştık. Ancak benim rahatlığım, temizligim bitsin telaşımla baslayan hareketlerim, hatta evimdeki merdivenleri sürekli iniş çıkışımla 14.08 tarihinde pazar günü sancım başladi malesef. Enfeksiyon diye düşünerek gece 12 de hastanenin yolunu tuttum ağlaya ağlaya. Sancım çoktu. Doktorum malesef şehir dışında izindeydi. Kötü sans. Nöbetteki doktor nst sonuclarina baktığında dogum sancim olduğunu söylediğinde şok geçirdik. Gercekten cok yogun bir sancı. Kasiklarimdan genitalime vuruyordu. Muayene gecmisimden sezeryana girmem gerektigini soyledi ve aldilar. Gece 2 de oğlum dunyaya geldi. Cok şükür. Sipinal anestezi. Dogumda herseyi hissediyorsunuz, yalnizca acı haric. Sonrası dikislerinin acısı. Alev alev yaniyor. Meger yaptığımız her hareketde karnımızdaki kaslarimiz hareket ediyormus. Hareket ettikce acisina anladim. Cok zor gercekten acisi. 2 gun hastanede kaldim. Bugun 6. Gunum ve bebegim sarılık oldu suan hastanede küvezde. İnanilmaz zor. Evdeki çamaşırlarını kokluyorum. Sebebi, az emzirmem. Hastanede emzirme egitimi veriyorlarmis vermediler, 2 gunde 1 sarılık muayenesine çağırıyorlarmış haberimiz yok. Doktor bebegi 2 gun kontrol ediyormus etmedi. Tüm bunlari acildeki doktorumuzdan ögrendik tabi. Olmasi gerekenleri sıralıyorum siz yasamayin.
- 2 saatte 1 emzirin. Uyusada napin ne edin uyandirin. Ayaklari kulagina uyarilar veriliyor
-hastanenin ozelse, devleti bilmiyorum emzirme egitimi veriyorlar takip edin.
- doğum sonrasi 2 gunde 1 sarilik muayenesine gidin
- sütünüz ne kadar olursa olsun 2 göğsünüzu emzirin. Hatta bir kez sağım yapin, süt miktarinizi bilin, doktorunuza bilgi verin.
- bol bol öpun koklayin sevin, cunku 2 gundur ayriyim cok zor. Üzüntüden sutum azaliyor. Kokusu burnunuzdan gitmiyor.
Son kez buraya yazmak istedim. Bilginiz olsun, ayni hatayi yapmayin diye.🙏
Hepinizi Allah kurtarsin, benide ogluma kavustursun 🙏 AMİN…