Arkadaşlar merhaba
perşembe günü doktora gittim 5 haftalık hamileyim
doktor o gün bana gebeliğin 4 hafta gibi göründüğünü kesenin küçük olduğunu söyledi
beta hcg oranım 3-4 gün önce 100 lerde iken perşembe günü 1444 e yükselmişti
kesenin büyümesi lazım dedi
yarın tekrar kontrole gideceğim de bu konuda deneyimi olan var mı?