Ayytacc ELiff46 dogumu dusunme bebise odaklan sonunda kavusmanin mutlulugunu dusun rabbim sag salim kucagina almayi nasip etsin
Ga1905 ELiff46 bebeğini kucağına alcaksın bide yükün hafiflicek öyle düşün doğum sancını da unutcaksın bebeğini kucağına alınca 🥰
Meyvem ELiff46 Bende 3 e hamileyim 33 haftaligiz doğumu düşündükçe duygularım karışıyor Allah yardımcınız olsun hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah
Ayferzeynep Havvacerenn maşallah 🧿 ne kadar güzel tecrübelisiniz heyecan normal ama mutluluğunu yaşayın bnce herşey çok güzel olcak 🥰
ecemsuuuuu ELiff46 hayırlı olsun canm normal doğum mu sezaryen mi oldun nasıldı çok zor mu bnde 2.hamileligm ilk bebeğimi rahim yetmezliginden kaybettm 22 haftalıkken 😏