Kızlar şuan 39 haftalık hamileyim doğumu sadece bir kere aciline gittiğim hstanede yapmayı düşünüyorum belki bilen vardır Üsküdar Zeynep kamil hastanesi de yapcam şuan ne agrım ne sancım var sanırım kızcem gelmicem 40 haftaya kdar 🙊bende 39+5 olucagım zaman o hastaneye randevu aldım gitmek için aceba direk 40 haftalık olunca acilinemi gitsem yoksa doktor kontrolunamı biraz kafam karıştı fikirlerinize ihtiyaçım var daha önce sadece acile gittim için doğum zamanında alırlarmı almazlarmı biraz kararsız kaldım ondan sormak istedim sizlere