Rumeysa030517 Sinmn benimde doktorum dilek coşkun canım bende çok memnunum evet hemşireler hasta bakıcısı filan çok tatlılar çok iyiler doktorum da özellikle çok harika bir kadın
Sinmn Rumeysa030517 aa önceden yazışmış olsak belki tanışırdık ☺️☺️ Doktorumla ikinci Doğumumu yaptım.. bir doktordan çok daha fazlası gibiydi benim için, bu da bu Özel dönemde en önemlisi bence..
BurcuPekkycztrkel 1 ay önce ortadoğu ayten baymas çöktüyr gidiyordum doktorumu çok seviyordum çok kalabalık olmasına rağmen ilgili bir doktordu mağlesef dolardan dolayı artan fiyatlar yüzünden bırakmak zorunda kaldım şuan muzaffer şengüle gidiyorum şimdilik iyi gibi ama maddi durumum iyi olsaydı kesinlikle ayten doktorla kalmayı isterdim
Esse Fairytale ben 4ay başkent hastanesine gittim normal Doğum istediğimi dile getirince burda hiç bir doktor gece kalkıp gelmez kim nöbetçiyse o doğumu gerçekleştirir dedi, ve odalar genelde iki kişilik bilgin olsun canım muayene ücreti de 122tl