segah06 Kızlar resmen zoraki yiyorum. Birden mide bulantım yeniden başladı. Yiyeceklerden tiksinme geldi. Benim gibi olan var mı?
Yesim52 segah06 kullandığınız vitamini mi değiştirdiniz.ben de suan 15+5 im.gecen ay doktor vitaminimi değiştirdi inanılmaz bulantı yaptı.başlarda hiç bulantısı olmayan ben suan bulantı yaşıyorum.çareyi de ilacı gece yatmadan içerek buldum.
Yesim52 segah06 prospektüse bakın.bi de ilaca başladığınız zamanlarda mı başladı bulantı.. Ben elevit kullanıyorum mahfetti beni ama bu durum normalmiş.perşembe bitiyo konterolüm de var başka ilaç isteyeceeğim