duygugurler ben de devlet hastanesine gidiyorum başından beri ve doktorum bilgi veriyor, 11.haftanızda ikili tarama yapıldı mı? Yapıldıysa ki yapılması gerekiyor orada da ense kalınlığı gibi bulgulara bakılıyor onun sonuçlarını görünce de ekstra bilgi veriyor doktor, yani bilgi veriyor olması gerekiyor. Doktordan doktora değişiyor olabilir ama sorun bence hakkınız çünkü böyle bilgileri bilmek ve öğrenmek 🙏🏽