Arkadaslar ilk kızımda cok mıdem bunaldı 2.ye hamıleyım bugun mıde bulantm basladı salı gunu dpktorada soylucem ama sızın kesın spnuc aldgınız ılaclar varmı doktpra sorup onu alırm cevaplarsanız cok sevınırm cnku carsamba gunu anneme gıdcem tatıli bulantyla gecrmek ıstemıyorum😥