Arkadaşlar Merhaba 32 haftalık hamileyim eşim askeri personel ve hamileyken evi taşımak zorunda kaldı şuan o Erzincan da ben ise adanadayım burda doğum yapacağım doktorumu değiştirmek istemedim ama bebeğimiz 15 günlükken Erzincan’a dönmek istiyorum kendi aracımız ile ve de sezeryan doğum yapacağım büyüklerim hep 40 ı çıkmadan çıkılmaz lohusanın mezarı açık olur gibisinden korkutuyor bebeğiniz böyleyken çıktınız mı acaba bu bir batıl inançmı ???