Son 1 haftadır şiş ayaklarım yaniyor sağ elim sürekli burkmuşum üstüne yatıp uyumuşum gibi bir ağrı var.Galiba el ağrısı da ödemden.Yürüyüsten başka ne yapabilirim ödem ağrısı şişliği için. Allah aşkına yapıp olumlu sonuç aldığınız birşey varsa benimle de paylaşın.