Baliminannesii Kızlar çok kötüyüm 2 gündür sol gögüsüm altı göğüs kafesimin orası fena ağrıyor çok sizlerinde böylemi normal mi doktora gitmem gerekirir mi bebişin hareketleri öyle 20 25 haftalar gibi değil doktor yeri daraldığı için dedi sizlerin nasl