Ozgeoran Merhaba 38+4 haftalık gebeyim bel ağrım 1 saattir belki daha fazla agrıyo uzanıp dinlenmeyle geçmedi duş aldım fakat yine ufaktan ağrısı var sizce doğum belirtisi mi
Suleakblt Ozgeoran olabilir canım 38 haftadasın belki açıklığın bile olabilir emin olmak için geçmezse bi doktora git
Ozgeoran benguuusk kasıklarım da her hangi bir agrim yok sadece gün içinde 1 kez sancım olmuştu o kadar