Aysee95 aslında doktorunuzun demesi lazımdı benim doktorum gebelik düşünmeye başladığın an coraspirin iç dedi tabi 5 ay sonra hamile kaldım hemen kalmadım sonra keseyi gördük 5. Hafta da 6. Haftada kalp duyunca rapor çıkarttı hemen iğneye başladık coraspirini de 1 hafta sonra bıraktırdı şuan 37 haftalık hamileyim çok şükür allahım sizinde kucagınıza almayı nasip etsin bu pıhtı işi hep korkutuyor insanı bende öyle bu haftalara kadar hep korkarak geldim Allah gönlümüze göre nasip etsin canım