Evet anneler bende doğum yaptım artık şükürler olsun dün gündüz 5 te suyum geldi ve hemen hastaneye gittik yatışım verildi açıklığım 3-4 cm idi suyum geldi ama kese patlamamıştı sancılarımı bekledik gece 1 e kadar pek sancım olmadı sonra başladı artık sancılar geldikçe tabiki zor ama herşeyin zoru var candan can çıkıcak hep biticek geçicek olarak düşündüm Allah veriyo kolaylığı bi ara sıcak suyun altına girdim o da çok iyi geliyo şansınız olursa girmeyi deneyin sancılar geldikçe ıkınmak yerine bol bol nefes almaya çalışın en son zaten kapıya dayanıyor artık baskı hissi geliyor direk doğuma alıyolar ve benim sancım vardı ama nst de hiç çıkmadı öylede olabiliyormuş vee artık 1 de başlayan sancılarla 4.15 te dikişsiz doğum yaptım bugünde hastaneden çıktık evimizdeyiz çok şükür ❤️ bu arada 36+4 ken doğum yaptım biraz küçüğüz ama hiç sıkıntımız olmadı doğumdan sonra 3 saat küvezdeydi sonra sorun olmayınca bize verdiler ❤️