BesimeSarikaya İçmediğin gün fazla rahatsız oluyorsan bebeğini strese sokarsın demişti doktorum. Düzgün uyuyamaz, yeterli beslenemezsin, bağırsakların vitamin emilimini tam olarak gerçekleştiremez ve bebeğin besin eksikliği çekebilirmiş. Bir hafta geriden geliyordu bel çevresi ve cidden çok az yemek yiyebiliyordum. Nexium içmeye başladıktan sonra gece uyanmalarım azaldı, daha düzgün beslenmeye başladım ve bebeğim de kilo almaya başladı. Artık tam haftasında ilerliyor ve kilo alımı da düzeldi. Keşke ilaç içmemek için ısrar etmeseymişim. 38 haftalık olduk ve 2900 küçük hanım. İlaca daha önce başlasam daha güzel beslenirdim ve bebeğim de daha çok kilo alırdı.