08sevda 5 hafta 5 günlük hamile biri olarak merakla sormak istiyorum kasık ve sırt ağrılarınız varmı normalmi yani ?
busra14044 08sevda daha çok yenisin bebek yerlesiyor geçmeyen ve şiddetli ağrıların ve kanama lekelenme olmadığı sürece korkma benimde ağrılarım gelip gidiyordu o haftalarda ve yerleşme kanaması yaşamıştım kahverengi leke şeklinde
hemsireacemianne 08sevda 6 .haftama girdim bugun bel ağrım oluyor . Ayrıca kasıklarım da da bazen sancı gibi ağrı giriyot
Ayytacc 08sevda normal canim benim 3cu gebeligim.kasik agrisi cok oluyor bide ayaklarim agriyor kanama lekelenme olmadigi surece korkma agir kaldirma agir islere girme.her ihtimale karsi