Asellina3333 Bebek ayaklarımı artık bilmiyorum rahimde oynuyor resmen baskı yapıyor normal mi acaba doğum kanalında mi acaba 34 +3aftalgim
byzza16 Asellina3333 bende aşağıda baskı hissediyorum bebeğimin kafası aşağıda belki sizinkide dönmüştür ağırlık yapıyordur. Bende tam 34+4üm
JaleTogrul Asellina3333 bende de durum ayni hatta doktor ultransonda bakarken basi tam vajinamin uzerindeydi ama kanalda degildi sadece benim bebegim 29. haftadan beri bas gelisi duruyor ve su an 32. haftaligiz
byzza16 Asellina3333 doktora gidince sorarsınız dönmüş mu diye bu haftalarda genelde dönmüş oluyorlar ama bilemeyiz tabi her bebek için geçerli değil
Misra- Benimde son bı kaç gündür rahmimde baskı var sanki kafasını sonuna kadar itiyor gibi oluyor bazen.. en son kontrolde başı asagidaydi normal diyorlar ama bakalım. 35+2 yiz bu arada 🌸