Bayancorek Cnsuclsk Bu ürünü aldım ; https://ty.gl/j59bt47krl burada pahalıymış ama ben hepsiburadadan almıştım 129 tl ye indirimden. Kaliteli, oldukça büyük. Beğendim ben baya. 🌸🙈
Gulcann_ Cnsuclsk bende bunu aldım gecen geldi gerçek de kullanışlı ve sağlam bi çanta ben çok beğendim
TeoMom Cnsuclsk Ben daha almadım ama sırt çantası mı yoksa kol çantası mı daha kullanışlı olur karar veremiyorum
Gulcann_ Neriman59 yaaa umarım beğenirsiniz 🙏 Rabbim sağlıkla mutlu günlerde kullanmamızı nasip etsin 🥰
Nskyhn Neriman59 ben de ondan aldım. Aylar öncesinden almıştım pudralisi (kız anası olduğumu belli etmem lazım..) ve çok hoşuma gitti çok kaliteli..şimdi yengem de bu markadan alacak. Güle güle kullanın ❤️
Nskyhn Neriman59 bu renk daha mantıklı 😂 benim aldığım seyleri görsen ikincisi erkek olursa kül halimiz harap.😂
Neriman59 Nskyhn benim ilk oğlumda hiç bişey kalmadı ya erkek olsa ne yazar herşeyini dagitmistim yavrumun sıfırdan alıyorum şimdi 😂
Mehtap_ali Cnsuclsk milk&moo markasının aldım inanılmaz güzel bir çanta içi çok geniş bayıldım indirim bekliyordum geldiği gibi aldım 🥰
nonparisienne Cnsuclsk motheric marka vizon renk sırt çantası aldım uygun fiyatlı bir ürün değil ama diğer anne çantalarını da hiç beğenmiyorum bunu sonrasında da sırt çantası yaparım diye aldım https://motheric.com/motheric-soho-deri-bebek-bakim-cantasi-acik-vizon/